وانیاوانیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

وانیا یک هدیه از بهشت

کارهای جدید وانیا جونم و سفر اصفهان

1392/11/15 17:32
نویسنده : مامان مینا
398 بازدید
اشتراک گذاری

هورا...بالاخره خونه خریدیم...و چون درگیر کارهای خونه جدیدم کمتر فرصت میشه بنویسم...

دیروز 11 بهمن برای اولین بار شست پات رو خوردی و انگار به دهنت خیلی مزه داد چون بعد از اون همش میگذاریش دهنت...و اینکه تا پوشکت رو باز میکنم تند و تند شروع میکنی به غلت زدن واسه خودت ژیمناستیک کار میکنی و من و بابا کلی ذوق میکنیم.....و از خوشحالی بالا پائین میپریم..ماچقلبچشمکفندق مامان داره بزرگ میشه و من و بابا از این تغییراتی که جلوی چشممون میکنی لذت میبریم تازه کلی هم شیطون شدی و تقویم و روزنامه رو پاره میکنی تند تند و کلی هم کیف میکنی از صداشقهقههقهقهه

یکشنبه پیش هم رفتیم اصفهان چون مامان جون زهرا از مکه اومده بودن و تا 3 شنبه صبح زود که ساعت 3 و نیم صبح راه افتادیم دختر خوبی بودی....اول که خیلی غریبی میکردی و همش جیغ میزدی تا هرکس رو میدیدی اما کم کم بهتر شدی اونجا بابای مهربونت سورپرایزم کرد و دو تا عکس گنده از خودمون که قبلا گرفته بودیم رو چاپ کرده بود و به من هدیه داد که بهترین هدیه ای بود که میتونستم بگیرم......
دیروز هم که بیرون بودیم بابا برات یه عروسک خوشگل خرید که صداش مث آویز تختت قشنگه و چون عاشق صدای اونی این هم خیلی دوست داشتی میبارکت باشه عشقم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهاره مامان کیان
16 بهمن 92 17:52
عزیزم فندق خاله چقد تو ماهی پسل منم فردا 5 ماهش میشه خاله ................. جدی جدی 5 ماهه میشه غذا بدی بوخوره ؟؟؟ چه جالب
مامان مینا
پاسخ
اره عزیزم دکتر وانیا پیشنهاد کرد شروع کنیم کم کم دارم شروع میکنم گل پسر رو ببوی
سهيلا مامان وانيا
18 بهمن 92 15:17
خونه جديد مبارک ايشالله سالهاى سال با خوشى در کنار هم تو خونه جديد زندگى کنىد دست باباى وانيا خانم هم درد نکنه که هم مامانى رو سوپرايز کرده هم واسه شما خوشجل خانم عروسک خريده
مامان مینا
پاسخ
مرسی سهیلا جون ایشالا همیشه سالم و شاد باشین