وانیاوانیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

وانیا یک هدیه از بهشت

وانیا خانم 5 ماهش تمام شد...مبارکه خوشگل خانم

1392/11/15 17:29
نویسنده : مامان مینا
357 بازدید
اشتراک گذاری

دو روزه که حسابی برف میباره اونقدر که بابا صبح ها ماشین رو نمیتونه از خونه بیرون ببره من و تو هم تو خونه از پنجره برف میبینیم و تو کلی تعجب میکنی دیروز عصر که یک کم برف کمتر بود برای چکاب ماهانه بردمت دکتر و قرار شد بابا هم بیاد اونجا تا بریم خونه نو و رنگ رو ببینم خوب شده آخه از بس تو فینگیلی مامان خوش قدمی ما خونه خریدیم...با ترس و لرز تو این برف بردمت  و تو مث یه فرشته ناز تا خود مطب آروم نشستی و مامان رو اذیت نکردی مرسی گلم

تو مطب دکتر کلی ذوق کرد از بس ناز میخندیدی و بعد معاینه که همه چی خوب بود قدت شده حدود 65 وزن 7550 و دور سر 43 که دکتر راضی بود و بعد پیشنهاد داد فرنی و حریره بادوم و لعاب برنج رو شروع کنم و صبح ها اب سیب و هویج بخوری......البته راجب آب میوه من هنوز شک دارم آخه خیلی تحقیق کردم و ظاهرا بتره از ماه 7 شروع بشه.نمیدونم شاید من زیاد وسواس دارم....امروز لعاب برنج و نبات بهت دادم که دوست داشتی نوش جونت فندق مامان........آخه دخترم خانم شده پنج ماهگیت مبارک عشقم

ویزیت که تمام شد بابا رسید خدا رو شکر آخه میترسیدم تو این برف و یخ ..تو هم که هی تو بغل من وول میزدی لیز بخورم..که بابا رسید و رفتیم اما نشد بریم خونه نو از بس برف بود تا خونه هم به سختی رسیدیم.....تو راه همش به روزایی فکر کردم که با تو نانازم بریم برف بازی ........ذوستت دارم پرنسس قشنگم.......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کوثری
15 بهمن 92 17:57
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
سهيلا مامان وانيا
18 بهمن 92 15:14
5ماهگيت مبارک خوشمل خانم مرسی خاله مهربون
مانی محیا
20 بهمن 92 14:15
عزیزم عکسشو بذار.بوش بوش
مامان مینا
پاسخ
چشم گلم
مامان مامانت
21 بهمن 92 14:44
دردانه من 5ماهگی ات مبارک عزیزم دارم میام پیشت خیلی وقتته ندیدمت ولی اونقدر نازو مننت میکشم تا لبخندت رو ببینم خیلی باید خوشحال باشی که بابا ومامان به این خوبی داری تپل قشنگم
مامان مامانت
21 بهمن 92 15:01
وانیا عشق من دارم میام عزیزم
مامان مینا
پاسخ
ترا خدا زودتر بیاین من دلم تنگیده مامان پروین
مامان مامانت
23 بهمن 92 0:39
تپل خودمی عزیزم
سهيلا مامان وانيا
2 اسفند 92 22:40
سلام.وانيا جون خوشحال ميشيم به ما هم سر بزنى
مامان مینا
پاسخ
چشم با کمال میل
پریسا نجفی
26 اسفند 92 16:33
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم با طبقه بندی موضوعی آرایشی و مد و زیبایی و مطالب زناشویی و پزشکی و آشپزی و خیلی از مطالب جذاب دیگه که کمتر جایی شاید ببینیشون و می تونه راهنمای خیلی خوبی براتون باشه . مطالب توی دسته بندی های مختلف گذاشته شده که باب کارتونه .اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان مینا
پاسخ
مرسی گلم چشم لینک کردم