وانیاوانیا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

وانیا یک هدیه از بهشت

شیطونی های فسقلی خانم..عزیز مامان

1392/11/2 14:39
نویسنده : مامان مینا
479 بازدید
اشتراک گذاری

حسابی عاشق تلویزیون هستی و اگه تلویزیون رو خاموش کنم یا بیام جلوت که نبینی جیغ و داد میکنی

                                                                               

با تلفن که صحبت میکنم عصبانی میشی و سیم تلفن رو هی میکشی هر چی که دست من باشه دستت رو براش دراز میکنی و هر طور شده از چنگم در میاری...صداهای جدید در میاری و کاملا عصبانیتت و خوشحالی و...رو با صداهای مختلف نشون میدی چون من روز زیاد بغلت نمیکنم تو خونه بچرخم تا بابا میاد دستات رو براش باز میکنی و کلی ناز میکنی تا بغل بشی و بابای خسته و کوفته هم گول ناز و عشوه تو رو میخوره...

تازگی ها خیلی برای حرف زدن تلاش میکنی گیز و جیز ره هی میگی و واضح هم هست راستی دخمل نازم چه صدای نازی داری قشنگم..

عاشق لب تاپ و موبایلی و تا حالا چند تا شماره از گوشی ام پاک کردی و کیبورد لب تاپ هم کلی تفی کردی

عاشق برنامه خاله شادونه ای و کلی ذوق میکنی و وقتی برات شعر میخونم خیلی دوست داری مخصوصا عروسک قشنگ من قرمز پوشیده.....رو خیلی باش ذوق میکنی و همچنان دستمال کاغذی و کاغذ ریز ریز میکنی  وقتی من با مامان جونم و بابا جونم صحبت میکنم گوشی رو میکشی و از صداشون میخندی و ذوق میکنی..وانیا جونم که عشق منی چه زود از یه نی نی کوچولو که با ترس بغلش میکردم به این دختر شیطون تبدیل شدی ایشالا خدا همیشه حافظت باشه.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)