وانیاوانیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

وانیا یک هدیه از بهشت

چکاب 4 ماهگی..

1392/10/23 13:05
نویسنده : مامان مینا
238 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته قشنگم دیروز 4 ماهه شدی عشقم..4ماهه که قشنگترین حس دنیا رو بهم دادی بخصوص این ماه چهارم که از بس شیرین شدی  دل من و بابا رو هی آب میکنی..

شنبه 14 ام دو تایی رفتیم بهداشت برای قد و وزن 4 ماهگی وزن تربچه من 7 کیلو و قد 62 و دور سر 42 بود که گفتن قد و دور سر رشدش کم بوده و من کلی حالم گرفته شد..بعد باید میرفتیم که من بانک ملت حساب باز کنم برا حقوق مرخصی زایمان..که خدا رو شکر اینم به خیر گذشت و همش خواب بودی و از هول این کار هم دراومدم..نگرانی اصلی من واکسنه که چون دو ماهگی یک هفته دیر زدی الان هم باید 19 ام بزنی..یکشنبه با مامان اومدی شرکت مامان البته شرکت سابق چون بخاطر تو فینگیلی دیگه نمیرم و میخوام حتی یه ثانیه تنهات نگذارم اونجا همه عاشقت شدن کلی خندیدی و هر کی نگات میکرد از خنده روده بر میشدی فدات بشم که اینقدر گلی..من کارهای بیمه رو کردم و برگشتیم خونه و تا نزدیک خونه خواب بودی شهرک لاله رسیدیم که دیگه شروع کردی به داد و بیداد...خوب دیگه هم گرسنه هم خسته بودی بازم مرسی عشق من که اینقدر خوب همکاری کردی دوستت دارم

4 شنبه هم رفتیم دکتر مجتهد زاده هم برای مشورت برای قد و دور سر هم اینکه باز اکو بدی و خیال ما راحت بشه..وای که چقدر بامزه بودی دکتر معاینه میکرد تو همش میخندیدی با دست و ساعت دکتر بازی میکردی..خدارو شکر همه چی خوب بود و دکتر تز قد و وزن و دور سر هم رضایت کامل داشت..اخیش خیالم راحت شد..بوس بوس بوس عزیزم..................

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)