وانیاوانیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

وانیا یک هدیه از بهشت

پستونک..............

1392/10/16 11:16
نویسنده : مامان مینا
278 بازدید
اشتراک گذاری

24.gif

 

 

دختر لجباز مامان که به فرمایش بابا اون اولها میگفت برا شیشه و پستونک زوده وقتی خواستی بری سر کار خودم درستش میکنم...اما تو دختر بلا پستونک لازم شدی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چون من شده بودم پستونک تو

چون دستهاتو اینقدر میخوردی که میترسیدم تمام شه

اما هر کار کردیم نمیگرفتی تا یک شب خیلی عادی بابا پستونک رو گذاشت دهن شما و دیگه ول نکردی و هنوز هم خیلی دوس داری اما من تا مجبور نشم نمیگذارم زیاد بخوری من از تو لجبازترم..

                                                                                                                                                                                                                    توضیح.........

سه روز فقط خوردی و دیگه لب نمیزنی به هیچ وجه...اعتراف میکنم تو لجبازتری

 

Love Divider Graphic for Facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مانی محیا
4 دی 92 8:57
salam azizam khosh oomadi